søndag 28. februar 2010

Da er jeg i gang!

Jeg har lenge tenkt på å hive meg på bloggbølgen, men så har jeg aldri blitt helt enig med meg selv om hva jeg skal blogge om. Hverdagslivet til en småbarnsmor er ikke alltid like spennende, så å bare skrive om det ville vært ganske kjedelig.
Men jeg er veldig glad i å lage mat, og har en mann som er veldig glad i å spise mat. De siste to månedene har vi vært veldig flinke til å lage ukesplaner for middag, og for at disse planene ikke bare skal bestå av pannekaker og spagetti med kjøttdeig har jeg brukt mye tid på å finne nye, spennende oppskrifter. Disse er ivrig prøvd ut, med stort sett vellykket resultat faktisk, og dermed begynte tanken om å blogge om mat og matlaging å snike seg inn.

Jeg kaster meg dermed ut i det, og åpner herved Trines blogg om
- godt og blandet, søtt, salt og syrlig -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar