mandag 1. november 2010

Bloggen gjenoppstår med en ny kyllingrett

Jeg har vært helt ute av bloggmodus siden sommeren. En ganske langvarig kur med nesten bare knekkebrød og kokt kylling gjorde meg ekstremt matlei, og det har tatt tid å få tilbake matlysten.

Men nå er jeg på rett vei! Forrige dagen fant jeg en ny, inspirerende matblogg; Annica om mat. Masse spennende retter, og det første som prøves derfra er Parmesanpanert kylling med spinat og sitronsaus.
Liksom-trønderen er jo veldig glad i en annen type parmesankylling, mens jeg er litt lunken til akkurat den. Men her kombineres det med sitron, noe jeg er veldig glad i. Bilder og inntrykk kommer litt senere i kveld.

Og med det håper jeg blogge- og matinteressen er på plass igjen!

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake i bloggverdenen ;-)

    Gleder meg til å se hva du finner på framover!

    SvarSlett
  2. Takk, det var jo på tide at jeg fikk ånden over meg igjen!

    SvarSlett