mandag 14. juni 2010

Award

Jeg har fått en Award! Eller, bloggen min har fått en Award, fra Ruths datter. Kjempekoselig, og da må jeg selv fortelle 7 ting om meg selv og gi Awarden videre til 7 andre bloggere som skal gjøre det samme. Siden jeg er ganske ny i blogglandia og ikke "kjenner" så mange ennå har jeg jukset litt og sendt Awarden videre til bare 5.

  1. Jeg er såpeoperafan. Ser gjerne på Days of our life, Glamour, Home and away, og andre evigvarende serier.
  2. Jeg misliker sterkt når ting ikke er symmetrisk plassert. Det kan godt være litt rotete bare det ligger i pene bunker.
  3. Jeg er så heldig å være tante til en stor flokk med skjønne, herlige unger.
  4. Jeg stortrives som mamma.
  5. Jeg elsker å ta bilder, særlig av barna.
  6. Jeg har et kreativt hode, som ikke alltid klarer å overføre idéene ut i fingrene.
  7. Jeg har et altfor stort søvnbehov. Ikke alltid så lett å kombinere med småbarnsmortilværelsen.
Da sender jeg Awarden videre til disse bloggerne: Theka, Siri,  LineJune og Lykke.

1 kommentar:

  1. Tusen takk! Denne gleder jeg meg til å gruble på! :D Oppdatering kommer :)

    SvarSlett