mandag 27. februar 2012

Ukeplan uke 9

Jeg har savnet ukeplanene våre. Det er så deilig å hele tiden vite hva jeg skal lage til middag, kunne forberede litt kvelden før om nødvendig, passe på å ha alt man trenger i hus istedet for panikkhandling rett før henting i barnehagen og ha litt mer styring på økonomibiten. Men med først pakke-flytte-kaos, så midlertidig adresse i over 4 uker og nå igjen en uke med flyttekaos blir det litt vanskelig å gjennomføre. Allikevel har jeg laget meg en ukeplan, og den er totalt urealistisk for vår del; kun en ønskeplan for matsjelen min.

Mandag: Spagetti Carbonara
Tirsdag: Kyllingfilet med ovnsbakte grønnsaker
Onsdag: Pølsegrateng med ostesaus
Torsdag: Fiskegryte med solskinn
Fredag: Fredagspizza
Lørdag: Tacopai
Søndag: Colaskinke

Ha en flott matuke!

2 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din har blitt, med endringene du har gjort. Den ble veldig lys og oversiktlig.

    Lykke til med flyttingen, snart kan du kose deg når alt er på plass i det nye huset. :0)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar :) Det trengtes en liten make-over av bloggen, ble plutselig så mørkt med den brune bakgrunnen.

    SvarSlett