lørdag 31. mars 2012

Nytt besøk hos Himmelske Gleder

Jeg må igjen fortelle om et besøk i butikken Himmelske Gleder. Det er nesten feil å kalle det en butikk, for det er liksom så mye mer. Man blir alltid møtt med et hyggelig smil og en velkomsthilsen, det er ofte tilbud om en kopp kaffe eller en liten godbit, og det er så mange fantastiske gjenstander der, både inne og ute, at man blir i rent godt humør bare man nærmer seg området.

Jeg var ikke på utkikk etter noe spesielt denne gangen; jeg trengte bare litt vårinspirasjon og det var lenge siden forrige besøk. Utsiden var innbydende som alltid, mange flotte lykter og en stor kurv med primulaer lyste friskt. Inne var det mye nydelig påskepynt; ikke bare gule kyllinger, men også masse påskeegg i delikate pastellfarger. Og jeg håper jeg blir tilgitt for å låne de vakre bildene, jeg hadde ikke med meg verken mobil eller kamera selv denne gangen, og beskrivelsene mine må etterfølges av bildeforklaring så man virkelig får sett hvor mye fint som er der!


Bildene er lånt fra Facebook-siden til Himmelske Gleder.

Det jeg falt helt for var de utrolig søte fugleredene.

Bildet er lånt fra Himmelske Gleders blogg

Man kunne velge blant flere størrelser i både reder, egg og fugler så man fikk laget sitt eget favorittrede. En kjempefin dekorasjon både til selve påsken, men også utover våren. Inngangsdøren var pyntet med en kvistkrans der en slikt rede var plassert inni kransen, og den ideen må jeg nok stjele...

Besøk butikken som ligger ved Vestby stasjon, du vil ikke angre! De har åpent tirsdag og onsdag i påskeuken fra kl. 12 til kl. 17 og påskeaften fra kl. 11 til kl. 15. Og får du ikke besøkt butikken fysisk så besøk dem på Facebook eller blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar