tirsdag 17. mai 2011

Nytt besøk hos Himmelske Gleder

Jeg er følger av butikken Himmelske Gleder på Facebook, og her en dag fikk jeg melding om at de hadde tatt inn Pip-serviset i butikken. Stor glede hos meg, det er jo mitt nye favorittservise. Åpningstilbudet var 20% avslag på et helt kjøp, og 5 minutter etter åpningstid var jeg nede i butikken, klar for å velge noen nye godbiter. Men det var jammen ikke lett! Det er jo så mye lekkert, både i Pip-serviset og i butikken ellers. Jeg hadde veldig lyst på mugge, kakefat, kjeksboks (cookie jar) og tekanne, men lommeboka var ikke helt enig. Jeg endte heller opp med to små skåler/boller og ett lite fat til å legge teposer på, godt fornøyd allikevel. To pakker fargerike servietter fikk også bli med hjem.

Må også vise frem termosen jeg kjøpte forrige gang jeg var innom; mitt første Green Gate kjøp. Og verdens søteste lille rosa fuglehus, som nok ikke kommer til å bli bosted for noen ekte fugler, men jeg har nå hengt det opp ute allikevel. (Under tak vel å merke, det er laget av papp.)

Alle godbitene mine, med blomstergave fra storebror i bakgrunnen.


Jeg har prøvd å få til mobilblogging, men jeg får ikke til å legge inn innstillingene som trengs. Da får det heller bli en drøy uke uten oppdateringer, for på selveste nasjonaldagen setter jeg og barna kursen for deilige Provence, og det blir dessverre ingen oppdateringer fra bassengkanten. Liksom-trønderen må være hjemme og passe huset; kanskje han lærer seg å lage litt middag på egen hånd også?


1 kommentar: