onsdag 2. juni 2010

Å spise med øynene

Ja, ikke bokstavelig talt da, men det er utrolig viktig for meg hvordan en oppskrift presenteres billedmessig når jeg skal bli inspirert til selv å prøve oppskriften. I dag snublet jeg over denne bloggen, og snakk om fristende billedpresentasjon! Jeg kom meg så vidt videre (med vann i munnen), og havnet på et enda bedre sted; hos Martha Stewart. Siden komfyren min fortsatt ikke steker optimalt har det vært lite baking hos oss i det siste, og det var derfor kaker og muffins (eller cupcakes som er mer riktig å si) som fristet mest å se på.

Mmmm, sjokolade cupcakes

Hvite og lekre cupcakes

Pastelldrømmer

Sjokoladevariasjoner

Høye fristelser

Siden hadde også et kjempeutvalg av hovedretter i alle mulige kategorier, jeg kom ikke gjennom halvparten en gang. Tror jeg må bruke litt tid på å finne oppskrifter å prøve ut herfra fremover.

Enkle kyllingretter

Pastaretter

(De aller fleste bildene som er brukt i montasjene er lånt fra Martha Stewart.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar