torsdag 18. november 2010

Strikket skjerf

Jeg kjøpte noen forskjellig garnnøster for litt siden når jeg skulle prøve å finne garn til kåpen min. Jeg kjøpte et nøste med Viking Alpakka Superfine i mørk lilla, men det ble for mykt å hekle kåpe av. Jeg fant derfor en oppskrift på et deilig skjerf, en strikkeoppskrift faktisk, selv om jeg har veldig lite erfaring innen strikking.
Oppskriften fant jeg på Garnstudio, og sånn ble mitt skjerf:



Jeg endte opp med å gi bort skjerfet til min frosne lillesøster; det ble for "pusete" for meg inn mot huden.

2 kommentarer:

  1. Hva med din andre lillesøster da?? Er ikke fullt så frossen, men kan tenke meg et så fint skjerf jeg og :)

    AM

    SvarSlett
  2. Klart den andre søstra også kan få et skjerf :D
    Jeg hadde bare ett nøste av et prøvegarn, så derfor ble det bare ett skjerf i første omgang.

    SvarSlett