søndag 3. april 2011

Besøk hos Himmelske Gleder

Like ved togstasjonen i Vestby ligger en liten, sjarmerende butikk. Allerede på utsiden av butikken blir man møtt av fargerike blomster, nydelige fuglehus og herlige engler, små og store lykter og søte skilt.


Og innenfor dørene vet man ikke hvor man skal begynne å se; det er en overflod av skatter man vil ta med seg hjem. Stilen er mest shabby chic og fransk landstil, men innimellom også noen fargeklatter av litt mer moderne stil. Tingene de selger er både nye og gamle, gjenbruk og kreativ skaperglede er absolutt tilstede i den lille butikken. Jeg er veldig begeistret for smykkene de selger, fra serien Pearls for Girls. De har også mange fine Green Gate produkter, kjempesøte.


Nå kunne man også finne mange vår- og påskeprodukter, herlige fargerike fuglehus, morsomme servietter eller sarte, pastellfargete påskeegg. Jeg får problemer når det er så mye jeg har lyst på, hva skal jeg velge??? Så jeg endte kun opp med to pakker servietter denne gangen, men skal tilbake nærmere påske å velge meg et påskeegg eller to...



En tur innom denne herlige butikken kan absolutt anbefales! Selv handleposen er unik. Og kanskje du også blir møtt med et tilbud om en kopp cappuccino og nystekte vafler?

Hvis du ønsker å følge Himmelske Gleder på Facebook finner du den her: https://www.facebook.com/himmelskegleder?ref=ts. Og vil du lese bloggen finner du den her: himmelske-gleder.blogspot. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar