onsdag 20. april 2011

Påske!

Nå er det deilig vår ute, sol og fint vær hver dag, og flott med noen dager fri nå. Barna kom hjem fra barnehagen med den tradisjonelle karsekoppen og søte konglepåskekyllinger, vi har funnet frem litt annen påskepynt, vi har kjøpt noen påskeliljer og storebror har plukket hestehov. Påskeeggene fra i fjor er ryddet så godt bort at de er ugjenfinnelige, så vi har kjøpt et par nye som skal fylles med litt godteri og gis til påskeharen for gjemming.

Forvokst hestehov

Sjarmerende skjeløyde konglepåskekyllinger

Påsketurister?

Flott karse, vi får håpe de tåler noen dager uten vanning

Og jeg har nådd mitt første mål etter vektoperasjonen, nemlig at støvlettene mine skulle passe til påske. Så på søndag, palmesøndag og offisielt tidsnok til påske, gikk jeg rundt i støvlettene i mange timer (og holdt på å svette ihjel på leggene siden det var knallvær og 18 grader i skyggen). Når alle hadde sett at de passet kunne jeg endelig ta de av igjen, og konstatere at de passet rundt leggen, men var altfor store i foten...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med å ha nådd ditt første mål etter operasjonen og lykke til videre med de neste. :0) God Påske.

    SvarSlett