onsdag 27. april 2011

Tropisk aroma, en påskekake hos oss

Et innlegg litt på etterskudd siden påsken må regnes som over for i år, men må igjen anbefale denne deilige, smaksfulle og holdbare kaken. Jeg lagde den til påsken i fjor, og det ble valget for påsken i år også. Jeg brukte litt for mye kaffe i glasuren nå så den falt ikke helt i smak hos barna, til stor glede for liksom-trønderen som kunne spise deres del også.
Jeg legger ikke inn oppskriften på nytt, men bare linker til fjorårets oppskrift. I år ble kaken pyntet litt mer jentete siden vi serverte den i lillesøsters bursdagsselskap som var på palmesøndag.

Pyntet med små, fargerike blomster

Storebror har alltid likt å hjelpe til når jeg baker, og nå må han dele på oppgavene med lillesøster. Hun rekker knapt opp til benken, og blir så sint når jeg må hjelpe henne med å helle ting opp i bollen.

To små hjelpere

Etterpå er det viktig å smake!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar